Blitserke Beheerder

Plaats: Tienen - Vl.Brabant
 | Onderwerp: ik en mijn hulpposten 14/5/2011, 20:24 | |
| een korte samenvatting van een paar hulpposten en collega's   :-) soms ik ook uren wachten en zitten te niksen...  _________________ *** ik werk met psp met x2 *** |
|
atmosfeer Mede beheer

Plaats: midwolda[old] groningen
 | Onderwerp: ja als je je verveelt neem dan je laptoppy mee 15/5/2011, 13:15 | |
| hallo blitserke mooie fotos die je weer toont aan ons wat je doet is zeer dankbaar werk maar toch heel zwaar denk ik en s,avonds zal je de pijp ook wel eens uit hebben dat begrijp ik ook wel nu doe wat je kan --sterkte en succes met wat je doet ----jetty |
|
Blitserke Beheerder

| Onderwerp: Re: ik en mijn hulpposten 16/5/2011, 18:15 | |
| Dank je jetty Sommige zijn heel zwaar. maar je hebt er dan ook waar niks te doen is, en dan kan het lang duren, heel lang.. volgende maand beginnen de zware hulpposten.. de scholen gordel hier in belgie, daar komen op 5 dagen duizende kinderen naar toe, en daar hebben we handen te kort. en in augustus Pukkelpop . een muziek festival voor de jeugd 4 nachten, en daar beleven we wel wat.. teveel drug , teveel drank en dikwijls de twee samen.. je moet maar een googelen...  _________________ *** ik werk met psp met x2 *** |
|
Blitserke Beheerder

| Onderwerp: Re: ik en mijn hulpposten 21/5/2011, 21:16 | |
| een foto van vandaag.. met de ambu.. we moesten op de spoed afdeling op een patiente wachten, gelijk maar even een foto genomen hé  _________________ *** ik werk met psp met x2 *** |
|
atmosfeer Mede beheer

Plaats: midwolda[old] groningen
 | Onderwerp: prachtige foto blitserke 21/5/2011, 23:28 | |
| ik las het allemaal blitserke het brengt veel werk met zich mee en drukte maar ook veel genoeg doening denk ik en het is heel dankbaar werk van mij succes hiermee een dikke doorzettings knuff voor je dit heb je dubbel en dwars verdiend fijne zondag en nu welterusten ----jetty |
|